Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Κουνελάκι Στιφάδο στη Γαστρα

Αυτο λοιπόν ειναι το αγαπημενο μου φαγητο EVER !!!!
Λατρευω το κουνελακι, λατρευω τα κρεμμυδακια, λιωμενα και γλυκουτσικα, λατρευω τις σταφιδες, φουσκωμενες όλο γλύκα... αλλα περισσοτερο λατρευω τη μυρωδια... αυτη η μυρωδια που γυρναει σ ολο το σπιτι από τη στογμη που αρχιζει να ζεσταινεται το φαγητακι στο φουρνο...

Υλικά
1 κουνέλακι κομμενο σε μερίδες
1 κιλό κρεμμυδακια μικρά (κοκκάρι)
2 σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένες
1/2 κ.γ. πιπέρι μαυρο
1,5 κ.γ. πιπέρι κόκκινο
1 κ.γ. ρίγανη
κανέλα και γαρύφαλο κατά προτίμηση (εγώ βάζω από 1/4 κουτ., αλλα μπορεί να μπει λιγοτερο ή περισσότερο ανάλογα πόσο γλυκό μας αρέσει)
μια μεγαλουτσικη χούφτα σταφίδες
3-4 φυλλα δάφνης
1 ποτήρι κόκκινο κρασί
1,5 κουτ. αλάτι
1 ποτήρι νερό
ελαιόλαδο
Εκτέλεση
Αποβραδις μαριναρουμε το κουνελακι στο λάδι με κρασι και τα μπαχαρικα. Από νωρίς το πρωι βαζουμε τα κρεμμυδακια σε ενα μπωλ γεματο ζεστο νερο και τα αφηνουμε στην ακρη.
Εχοντας ανοιχτη τη βρυση και τα κρεμμυδακια και τα χερια μας κατω από το νερό, τα καθαριζουμε με γρηγορες κινησεις (για να μην κλαιμε πολύ ωρα). Το ζεστο νερό τα εχει μαλακώσει και ξεφλουδίζονται εύκολα, και το τρεχουμενο νερό βοηθάει - κάπως - στο κλάμα.
Σε γαστρα τοποθετουμε το κουνελακι στραγγισμένο, από πάνω τα κρεμμυδάκια και συμπληρώνουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά, καθώς και τη μαρινάδα.
Κλείνουμε τη γαστρα, το σταυρώνουμε και το βαζουμε σε φούρνο στους 200 στον αέρα. Σε περιπου μισή ώρα κατεβαζουμε τη φωτια στους 170 και ψήνουμε για περίπου 2 ώρες.

24 σχόλια:

  1. Κι εγώ στιφάδο προγραμμάτισα για αύριο, αλλά μοσχάρι... δε βρήκα κουνέλι, δυστυχώς...

    Καλό βράδυ, καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα νοστιμότερα και κλασσικότερα ελληνικά φαγητάκια! Μπράβο Ελπινίκη, γεια στα χέρια σου!:-) Φαντάζομαι θα ήταν πεντανόστιμο και ειδικά μαγειρεμένο στη γάστρα. Φιλιά Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Pela Sofi, σου χω ετοιμη μεριδουλα, αλλα αμα αργησεις λιγο ακομα δεν θα μεινει τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ painter, και με μοσχαρακι ωραιοτατο ειναι... αυτα τα κρεμμυδακια ειναι κολαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Αννα, στη γαστρα ειναι και καπως πιο ελαφρυ, καθως δεν τσιγαριζω τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κ μόνο που βλέπω την κατσαρόλα μου έρχονται όλες οι μυρωδιές!

    Καλή μας όρεξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην γάστρα δεν το έχω μαγειρέψει, μου άρεσε η ιδέα!
    Ολο αρώματα το φαγάκι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ ΕΛΕΝΑ, σ ευχαριστω πολυ!
    Αν δεν το εχεις δοκιμασεις στο προτεινω σιγουρα για την επομενη φορα, γινεται πολύ μαλακό και πολύ μυρωδατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύγε Ελπινίκη μου!
    Πολύ νόσιμο, καλομαγειρεμένο και με πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Ζηλευτό!
    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόνο έτσι δεν τρώνε εδώ το στιφάδο, αλλά έλα που εμένα μόνο έτσι μ΄ αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ KitchenStories, σ ευχαριστω πολυ!
    Καλη βδομαδα επισης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ kiki, κι εμενα μετα απο δοκιμες διαφορων τροπων, η γαστρα νομιζω ειναι η αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To stifado htna to proto faghto pou ftiaksa paidoula akoma, kai o mpampas mou mou eipe mpravo. exei loipon idiaterh thesh sthn kardia muo kai sto ...stomaxi mou vevaios vevaios :))Mou aresei poly pou vazeis stafides, polloi den to kanoun, alla gia to garufallo den to exo ksanakousei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Royal Cooconut, σ ευχαριστω πολυ!
    Οι σταφιδες ειναι απο τα αγαπημενα μου συστατικά του στιφαδου και δεν υπηρχε περιπτωση να μην βαλω.
    Όσο για το γαρυφαλο, βαζω λιγακι, γιατι το χω παντα συνδυασμενο με την κανελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελπινίκη μου με σκότωσες!!! Μου αρέσει πολύ το στιφάδο!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ manousina, λυπάμαι! Βελτιωνεται η κατασταση αμα σου πω ότι εχω μια μερίδα που σε περιμενει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το λουκουμάκι τώρα το είδα!
    Κρίμα να μην έχω μια γάστρα κι εγώ..
    Μου τρέχουν τα σάλια!(κλασικά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Δωρα, αν δεν εχεις γαστρα σου συστηνω ανεπιφυλαχτα να προμηθευτεις μια... ειναι από τα σκευη που τα βγαζουν γρηγορα και ... νοστημα τα λεφτα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΣΤΙΦΑΔΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ...ΜΟΝΟ ΜΟΣΧΑΡΑΚΙ ΝΟΥΑ ΣΤΙΦΑΔΟ ΦΤΙΑΧΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ΙΡΙΔΑ ΜΑΡΙΑ, το κουνελακι ειναι το πιο κλασσικο και προσωπικα μ αρεσει περισσοτερο απ ολα σε στοιφαδο! Αν το δοκιμασεις περιμενω εντυπωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...