Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Πρασόρυζο

Υλικά (για 2 μερίδες)
500 γρ. πράσα πλυμμενα και κομμένα σε κομμάτια
1 μεγάλο καροτο ή 2 πιο μικρά κομμένο σε κυβακια (ή και σε ροδελες)
2 κρεμμύδια ξερά ψιλοκομμένα
μαιντανός ψιλοκομμένος
αλάτι, πιπέρι, μπάχαρι
λίγο ελαιόλαδο
χυμός από 1 μικρό λεμόνι
2 κ.σ. ρύζι

Εκτέλεση
Σε λίγο ελαιόλαδο σωταρουμε το κρεμμύδι και τα καρότα μεχρι να μαλακωσουν ελαφρως. Στη συνεχεια προσθετουμε τα πρασα και ανακατεουμε συνεχως μεχρι να μαλακωσουν κι αυτά. Συμπληρωνουμε τα μπαχαρικά και το μαιντανό και νερό τόσο ωστε να κολυμπανε τα πρασα και αφηνουμε να βρασει μεχρι να ψηθουν τα πρασα. 
Προσωπικα, μ αρεσουν τελειως μαλακα οπότε τα αφηνω 45-50 λεπτα, αλλα αν τα προτιματε λιγοτερο μαλακα, τα αφηνετε λιγοτερο. Εν τω μεταξυ πλενουμε το ρυζι και όταν τα πρασα βρασουν συμπληρωνουμε και το ρυζι προσεχοντας να εχει το φαγητο νερακι για να βρασει και το ρυζι. Βραζουμε το ρυζι αλλα 10 λεπτα περιπου ή και λιγο παραπανω μεχρι να εξατμιστει το περισσοτερο νερό. Λίγο πριν το τελος βαζουμε και το χυμό λεμονιου.
Σερβιρουμε με επιπλεον λεμονι για όποιν θελει!

18 σχόλια:

  1. Κάνω σχεδόν την ίδια συνταγή και το αγαπώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο φαγητό που βάζει κάτω το καλύτερο ξενόφερτο ριζότο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο φαγητό Ελπινίκη μου!!!Το είχα κάνει και εγώ και το αγάπησα γιατί τώρα τελευταία έχω λατρέψει το πράσο!!!Τέλειοο!!!Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα από τα πιο νόστιμα ριζότα ....ασυζητητί! Λατρεύουμε το πράσο και τη γλύκα που βγαζει σε κάθε φαγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο, νόστιμο και με χρώμα το φαγάκι σου, Ελπινίκη. Πολύ ωραία τα υλικά του και του δίνουν και ωραία εμφάνιση. Φιλιά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Ερμιονη, προσφατα αποφασισα να δοκιμασω και μ αρεσε πολυ περισσοτερο απ οτι περιμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ eleni, καλο απογευμα!
    Σ ευχαριστω πολΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Εφη, πραγματι, το πρασο ενω δεν το ειχα πολυ σε εκτιμηση, τελικα παει να γινει αγαπημενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελπινίκη μου είναι από τα πιο αγαπημένα μου λαδερά φαγάκια, τον χειμώνα το κάνω απαραιτήτως 2-3 φορές τον μήνα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένο Πρασόρυζο! Δυστυχώς δεν το τρώνε οι άντρες μου.. Εγώ όμως το τσακίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟ ΑΝ Κ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΑΣΟΡΙΖΟ ..ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΟΜΩΣ Η ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ ..ΕΓΩ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟ ΛΑΧΑΝΟΡΙΖΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ..ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΠΡΑΣΑ ΣΠΙΤΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ΕΛΕΝΑ, πολυ πρεπει να το αγαπατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ΙΡΙΔΑ ΜΑΡΙΑ, ειναι πολυ ευκολο παντως αν το επιχειρησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...